|
||||
|
||||
bokafingret
Nu var mitt superfinger igång igen bokat flygstol till Kefalonia 17 september man blir glad.Skall bo strax utanför Argostoli hoppas på Masse väder i luft och bad. 1717 per person med Airtours inte illa
|
|
||||
|
||||
Sv: bokafingret
|
|
||||
|
||||
Härligt
Vi åker också den 17 september men flyger till Mykonos och direkt vidare till Naxos och Koufonissi. Trevlig resa ! Maria |
|
||||
|
||||
Citat:
Hur ska ni bo och vad beräknar ni att det ska kosta? Trevlig resa! / Kajja |
|
||||
|
||||
Trevlig resa själv Maria.Kaija: vi har hittat ett boende nära Argostoli mysigt havsutsikt hade kunnat boka mycket billigare men blev så förtjust i denna studios vi betalar 3700 en vecka med frukost.De hyr även ut bil för 25 euro med full försäkring.Min man har velat åka hit i många år så äntligen...
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=ellada;390624]Trevlig resa själv Maria.Kaija: vi har hittat ett boende nära Argostoli mysigt havsutsikt hade kunnat boka mycket billigare men blev så förtjust i denna studios vi betalar 3700 en vecka med frukost.De hyr även ut bil för 25 euro med full försäkring.
Kanon! Vi var på Kefalonia för några år sedan och bodde i lilla Skala. Detta är en ö vi vill återvända till och då blir det åt Argostoli hållet. Nu blir det Zakynthos på fredag! /Kajja |
|
||||
|
||||
Ååååå vad avundsjuk jag blir. Den här hösten får jag (försöka) hålla bokningsfingret i schack. Låter som en jättehärlig resa! Kefalonia vill jag åka till, mycket pga "Kapten Corellis Mandolin".
Trevlig resa! Helena S - |
|
||||
|
||||
Grattis!
Själv har jag tappat mitt bokafinger, om än bara tillfälligt, hoppas jag. |
|
||||
|
||||