![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Å, det var lurt! Det bør funke for oss. Hvordan logger de som ikke har facebook seg på?
|
|
||||
|
||||
![]()
Har du tittat på WhatsApp?
Vi har vänner som just nu är i Afrika för att leverera en ambulans från England. Jag och Camilla följer dem via WhatsApp. Funkar hur bra som helst. Alla kan skriva och svara, och det är bara vi som är medlemmar i gruppen som kan se inläggen. Funkar bra med bilder och videor, och det kostar inget. |
|
|||
|
|||
![]()
Sjekket nå, Janne, og ser at det må nedlasting til. Og det vil jeg helst slippe... Vel, ikke jeg personlig, men noen i gruppen har bare internett på pc (og altså ikke nettilgang fra mobil), og vet ikke engang hvordan de skal laste ned et bilde de har fått på mail...
Nei, dette skal ikke være lett! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kolla här: https://www.whatsapp.com/download/?l=nb Du kommer till en sida där man kan ladda ner till PC och Mac, men den laddas inte ner förrän du vill, så du kan lugnt klicka på länken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jeg så det.
Vi er nok bare to i gruppen som har datakunnskap nok til å gjøre det du beskriver. Men jeg har alltid, vel, siden 1990, bare jobbet på mac, pc'er er et mysterium for meg. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke gidder dra rundt til de atten andre for å installere det de trenger... Og da kan jeg ikke "kreve" at han som er pc-ekspert skal gjøre det heller. Vet jeg høres negativ ut nå, altså, men mener ikke være det. Er hoppende glad for at dere prøver å finne en løsning! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Så bra! |
|
||||
|
||||
![]()
De använder sig av emailadress du skapat och lösenordet som du bestämt. Så alla som inte har FB har samma inloggningsuppgifter.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jeg skjønte det. Takk for tipset!
|
![]() |
|
|