![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KALIMERA fra Alinda😊
Her har på Leros har jeg hatt deilige dager siden fredag ![]() - har ikke lagt ut mange bilder, men noen på FB.... Alle er jo ikke der, jeg selv ble medlem først i sommer...! Det er s å enkelt å legge ut bilder der, men jeg har dårlig samvittighet for å ha sviktet FORUMET ![]() Jeg bor på Alinda Hotel og har deilig utsikt fra balkongen ![]() ![]() Kveldene har vært varme og deilige, det er vanskelig å "rive seg løs"/gå å legge seg, med kun Iphone med blir ikke nattbilder så bra, men..: ![]() Stranda v/hotellet da jeg kom ned til frokost i dag: ![]() -og frokosten her er og deilig ![]() ![]() For å si det kort, jeg TRIVES ![]() Senast redigerad av kari den 2016-09-21 klockan 10:17. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari, trevligt med bilder även här på riktiga forumet. Många tycks gilla Panteli väldigt mycket, men du bor ju i Alinda. På vilket sätt skulle du jämföra dessa båda? Ditt hotell verkar ju trivsamt, men hur är Alinda annars?
Njut av Leros! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder Kari!!
![]() Stranden såg så mysig ut. Ha en härlig dag. Jag är inte alls avundsjuk ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder Kari!
![]() Du bor väldigt fint! Vilken otrolig utsikt det är därifrån! |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder Kari. Förstår att det blir svårt att lämna!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari för fina bilder från Alinda som också är mysigt
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder Kari! Så trevligt att träffa dig häromkvällen. Och skön musik fick vi också njuta av. Ha det gott!
Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det var veldig trivelig å treffe dere ![]() - og musikken, ja den var herlig ![]() Vi hadde jo et "møte" i Pandeli og ![]() - å stå ute i vannet og "omgås"/prate lenge, d e t er GRESK ![]() Hils Beret og ha det bra ![]() Naboene treffer jeg på båten i morgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for positive tilbakemeldinger, Kajja, Janne, Lissi og maji
![]() Nå sitter jeg ute og nyyyter siste kvelden her!!! Jeg er s å takknemmelig for disse fine dagene 💕 I morgen reiser jeg, via Kalymnos, til Mastichari og tar siste natten der ![]() Mastichari er helt OK, og det er praktisk å bo der/ nær flyplassen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og jeg n y t e r, siste kveld på balkongen nå, men jeg har ikke l o v å klage over at det e r sidte kvelden😊 - et ekstra pluss er at det ikke finnes mygg ![]() Vet ikke om det er mygg i Panteli... ![]() ![]() Det er et vanskelig spørsmål du stiller, mye er følelser! Å skulle sammenligne Panteli og Alinda ![]() Jeg liker og Panteli veldig godt, har vært på Leros 4 ganger nå, bodde i Panteli i 1995 og 2007 med vakker utsikt over bukta, borgen og utover havet! I Alinda bodde vi i 2014 og nå ![]() Fordelen med Leros er bl a den korte avstanden mellom byene, bor du et sted kan du gå til det/de andre ![]() Alinda Hotel er spesielt trivelig på alle måter, og rimelig, jeg vet ikke om noe tilsvarende i Panteli! Arne og jeg bodde her i 2014, å bo her igjen ville jeg gjerne spesielt når jeg skulle reise alene ![]() Om vi skal ha et studio/leil på Leros neste gang, vil vi nok velge Panteli, og feks Niki ![]() Jeg tror det blir for omfattende å skrive om hvorfor/forskjeller og likheter i kveld, Anne ![]() Senast redigerad av kari den 2016-09-21 klockan 22:09. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari, förstår att det kan vara svårt att jämföra. Det är nog personligt det där. Men om båda är bra så är det ju super!
Ha en bra hemresa! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk
![]() -nå er jeg vel hjemme, er så glad for mine deilige dager på Leros💕 |
|
||||
|
||||