![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Liten, men väldigt viktig fråga för oss med små barn. Finns det toalett ombord på bussen?
![]() *Nicki* |
|
||||
|
||||
![]()
Nja!!! Vi hava icke sett skymten av någon toalett på bussarna, det må medges!!! Lösningen för oss ha alltid varit att bevista toaletten å ankommandehallen på flygplatsen och sedan hålla oss de 45-60 minuter resan tager...
Men, Kantänka tunnelbanan då skulle vara ett alternativ. På T-banan ska man ju byta tåg efter halva resan och då kantänka en toalett finnes tillgänglig??? Vi har aldrig åkt med T-banan. Någon som har erfarenhet??? Men taxilösningen är ju relativt sett dyr, minst 25€, och gudarna vete om taxiföraren har benägenhet att stanna längs vägen??? Men man må dock betänka att Greklands värme medföra att de allra flesta via kroppen i den rådande värmen svettas ut merparten av kroppsvätska!! Behovet av omedelbara toalettbesök förmenas därmed vara försumbart!!! Arne Senast redigerad av Arne den 2006-03-24 klockan 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag tror inte att vi kan räkna med den servicen idag! Jag skulle inte välja T-banan med två små barn, det är mycket upp och ner med trappor, och att börja leta efter en toa någonstans..... - nej, då skulle jag hellre välja buss eller taxi. Barnen får gå på toa på flygplatsen, och sen får de hålla sig en timme till hamnen! Kan de inte det, ja då kan man ju alltid hota en taxichaufför att om inte han stannar NU, så händer det saker i bilen... ![]() Marianne |
![]() |
|
|