|
||||
|
||||
Gamla tidtabeller
Halloj!
Börjar planera nästa års sommarresa och skulle vilja veta hur man kollar tidigare/äldre färjetidtabeller, jag vet att jag har sett det här (typ: förra året åkte båtarna då och då). Hoppas att ni förstår vad jag menar Helena S |
|
|||
|
|||
Sv: Gamla tidtabeller
www.openseas.gr , sen är det bara att mata in ett datum tillbaks i tiden
|
|
||||
|
||||
Brukar använda www.paleologos.gr (kan även nås via www.ferries.gr), och konstaterar att väldigt många tidtabeller för 2017 redan finns klara där. Där får man också direkt fram priserna, vilket kan va bra vid planeringen.
|
|
||||
|
||||
Brukar använda www.paleologos.gr (kan även nås via www.ferries.gr), och konstaterar att väldigt många tidtabeller för 2017 redan finns klara där. Där får man också direkt fram priserna, vilket kan va bra vid planeringen.
Ajdå, det blev visst dubbelt. Vet inte hur man raderar?? Senast redigerad av Thoper den 2016-12-13 klockan 10:44. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Thoper - strunt i det, det kan du inte göra själv. Tycker Janne att det stör så kan han radera det.
Tack för tipset om Paleologos, kände inte till den och var inne och tittade nu. |
|
||||
|
||||
Jeg har brukt Paleologos i mange år, og vært veldig godt fornøyd
|
|
||||
|
||||
Kari - det förstår jag, det är ju jättebra att kunna kolla riktigt långt i förväg.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det er evt blitt dyrere?- det er noen år siden vi benyttet den tjenesten. |
|
||||
|
||||
Det låter ju också som en bra service, för den som vill.
|
|
||||
|
||||
Tusen tack för svar!
Gick in på Paleologos och den var klockren! Jag kommer säkert att höra av mig igen Helena S |
|
|