![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Tänk vilken gigantisk födelsedagsfest det skulle kunna bli ...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack för alla snälla ord! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis och tack från djupet av mitt hjärta, för att Kalimera finns!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag firar med att fortsätta läsa på forumet och säger GRATTIS till de 20 åren.
Heja på för de kommande! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till världens bästa greklandssida
![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1998 köpte jag min första dator och strax efter var det en artikel i personaltidningen om en medarbetare som hade en sida om Grekland.Och resten är ,som man säger historia.En dag utan Kalimera är en förspilld dag.TACK Janne!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Kalimera! Fantastiskt arbete du gjort Janne under alla dessa år!
Var med de första åren men kommer inte alls ihåg vad mitt användarnamn var då. Skulle 1999 göra min första ensamresa till Grekland och vet att jag bland annat fick många råd från en tjej i Finland. Och sedan följde jag en blogg av tjej som var gift med en grek och hade två små barn och jag tror hon bodde på Kreta. Men jag och namn, är hopplös på det.... Men Kalimera är så inspirerande och varje gång man går in och läser så längtar man, det värsta är ju att man vill till så många ställen när ni så fint förmedlar era reseupplevelser! Och när man inte själv av olika anledningar inte har möjlighet att åka dit så njuter man av att läsa om andras resor, planer, reseberättelser och bilder! Jag är jättedålig på att kommentera men vill rikta ett STORT TACK till ALLA ni som på ett eller annat sätt bidrar till att Kalimera är vad det är! Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
20 år - det är en lång tid! Tack för det strävsamma arbetet med sajten!
![]() Jag hade kunnat skriva det som Ylvan gjorde - det kunde ju varit jag! ![]() Så mycket som kärleken till Grekland har gett. Med STOR hjälp av Kalimera.se ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera! Tack också, för den delen!
![]() Jenny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER så MYE
![]() En helt ENESTÅENDE innsats ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HJERTELIG TUSEN TAKK ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
En trevlig och god vän i alla väder och alla årstider. Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Grattis Bästa sidan om Grekland
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan bara instämma i alla berömmande ord.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS och TACK för all information. Säger som någon sa tidigare: ett forum där man alltid kunnat läsa/skriva oavsett vad. Jag ser Kalimera som "en trogen vän" som alltid finns där för en
![]() Helena S - ![]() |
![]() |
|
|