|
|||
|
|||
Pythagorion 9-16 september
Hallå!
Har bokat till Pythagorion igen efter två år på raken till Skopelos. Vi ska bo på Zorba hotel i ett rum med havsutsikt. Någon som bott där? Vi bokade utan frukost men tänkte kanske äta där någon dag om det är möjligt. Hälsningar från Neta som längtar till Samos 😎 |
|
|||
|
|||
Sv: Pythagorion 9-16 september
Har inte bott där eller nånstans i Pythagorion,vi bor inne i stan
Blir bara så glad över att många väljer att åka till Samos. Det har varit lite hårda bud med alla flyktingar,det märks nog mest inne i Vathy. Pia som också längtar |
|
|||
|
|||
Hej igen!
Sist vi var på Samos bodde vi på Antonios studios i ett härligt rum med fantastisk havsutsikt. Nu finns det ju inte att boka hos TUI utan endast med delvis havsutsikt. Mailade direkt till hotellet o Fillioo och vi kunde boka direkt av henne o få ett rum med havsutsikt. Ja Samos är fantastisk! 😊 |
|
|||
|
|||
Alltså vi avbokade Zorbas! 😆
|
|
|||
|
|||
Fillio är också helt fantastisk 😊
|
|
|||
|
|||
Hej!
Jag får rysningar av det negativa slaget när jag läser om Zorbas hotell! Hade bokat rum m utsikt där men när jag som reste själv kom fram hade jag blivit inbokad på singelrummet i källaren med en soptipp som utsikt och kylskåp utanför rummet! Ägaren skyllde på att han gjort ett misstag men det var nog ganska uträknat! Flyttade till annnat hotell och då blev han skitsur och gnällde om sina pengar! Kan ju vara annat om man reser flera men.... Med vänlig hälsning Fiffi |
|
|||
|
|||
Oj vad tråkigt! Kanske tur att vi bytte till Antonios istället!
Mvh Neta |
|
|||
|
|||
Vi har bott flera gånger på Athina och vill alltid ha egna rum. Men varje gång har ägaren försökt ta tillbaka ett rum och velat att vi skulle dela. 😊 Som kompensation skulle vi få dricka obegränsat med drinkar 😂😂😂 jag har dock lyckats få behålla våra rum!
|
|
|||
|
|||
Fillio på anthonios kan man lita på👍😊
|
|
||||
|
||||
Vi bor alltid i lugna Potokaki. Och då är det inte långt in till Pythagorion om man nu vill ta sig in dit. Visst var det mindre besökare förra året. Men inga flyktingar då. Vi tycker Samos är en helt underbar ö. Och i skrivande stund har vi 200 dagar kvar till resa nr32.
|
|
|