![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är lite osäker på om jag lagt detta inlägg i rätt forum...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fin sandstrand. En liten tur till Kalymnos hinner du med, hör av dig så kan vi ta en fika eller nåt!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pserimos är den enda ön i Dodekanserna som jag inte har varit på. Vet inte varför det inte blivit av. Ön finns inte ens med på Kalimera.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är väl bra att du har något kvar att upptäcka!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer för övrigt att besöka Pserimos i maj/juni en eller ett par dagar när jag är på Kalymnos... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Hur ordnar Apollo det med transporten/transfern dit? Vad jag har förstått landar de flesta flyg fortfarande ganska sent på Kos? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt det ser ut. Har angjort hamnen ett par ggr, men aldrig gått i land. Man borde göra det nån gång!
/NW |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fin bild Simetra! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Jag ska ju till Kalymnos i maj två veckor, med Ving då, och ska försöka få en eller två övernattningar på någon taverna. Inte billigt precis, resan till Pserimos... det får det vara värt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vilka perfekta flyg- och transfertider du fått! Synd med priset bara men kul att Apollo vågar pröva något nytt och erbjuder lite mer udda resmål då och då ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|