|
||||
|
||||
September
Och så blev det en resa till Tilos igen. Denna gång 10 - 20 september - ungefär. Beror på när vi kan åka från och till Rhodas. Ska bli riktigt kul. Vi har aldrig varit där så sent på året. Förväntar mig varma dagar och ett varmt hav - och lite lugnare på turistfronten.
|
|
||||
|
||||
Sv: September
Vad härligt!
Tilos vill jag åka tillbaka till, var där 2011 så det börjar väl bli dags, men inte i år Helena S |
|
||||
|
||||
Låter härligt!
Är det någon födelsedag som ska firas? |
|
||||
|
||||
Haha, nej inte denna gång. Fick bara lust att se Tilos i september. Sen har vi varit där från maj till september. Fast inte hela tiden, tyvärr
|
|
||||
|
||||
September är fint, och varmt i vattnet!
|
|
||||
|
||||
Vi kommer ner till Rhodos den 10 sep, och åker vidare till Tilos den 11:e kl. 16:01-18:10 med Blue Star Patmos. Den går tillbaka till Rhodos den 17:e alt. Dodekanissos Express den 19:e.
Vi åker vidare till Astypalea den 18:e med Blue Star Patmos. |
|
||||
|
||||
Jag vill gärna höra hur det är på Tilos i september
Citat:
Helena S |
|
||||
|
||||
Thoper: Åker ni från Tilos till Astypalea? I så fall låter det som ett alternativ för nästa sommar
Förlåt Bluesea om jag inkräktar på din tråd Helena S |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu skall vi va där i åtta dagar (har styrts av färjetiderna). Sedan gör vi ett "strandhugg" i Ag. Prokopios på Naxos i fyra dagar innan vi flyger hem från Aten. Citat:
/Thoper |
|
||||
|
||||
Citat:
Jo, båttiderna är jobbiga. Helena S |
|
||||
|
||||
Ja, vi åker också till Tilos den 11 september kl. 16:01-18:10 med Blue Star ochh tillbaka den 19 september med Dodekanissos Express. Passar oss perfekt eftersom flyget går den 10 och 20 september och vi vill vara på Tilos så länge som möjligt.
|
|
|