![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med om att Kato Stalos inte är någon egentlig by, snarare en förlängning av Agia Marina men stranden där är helt okej. Måste nämna Esperides, ett jättetrevligt lägenhetshotell jag bodde på för några år sedan och verkligen kan rekommendera (finns med i TUI:s utbud)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vår resa till Kato Stalos för många år sedan gjorde att vi därefter upptäckte det "stora" Kreta. Numera åker vi enbart igenom Kato Stalos, det är sammanbyggt med de övriga orterna väster om Chania. Stranden är som tidigare sagt fin, i övrigt inte mycket. Finns givetvis affärer, restauranger etc. som i många av liknande orter på nordkusten.
|
|
||||
|
||||
![]()
Var i Kato Stalo för tvår år sedan. Men det är ingen plats jag rekommenderar. Kändes inte som en riktig by. Fanns inget litet torg ...
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack till er som svarat hittills
![]() Nej ngn bykänsla gissar jag redan att det inte är (inget "torg" eller liknande som ngn skrev), men det behöver vi inte ha. Vi bilar gärna runt och upptäcker byar själva, men där vi bor behöver vi bara ha en bra strand och mat ![]() Fått känslan att Kato Stalos är en av de lugnaste områdena ut med Chaniakusten? Och är stranden bara fin så låter det ju utmärkt i mina öron ![]() |
![]() |
|
|