|
|||
|
|||
Sv: Redan beslutsångest!
Citat:
Blev lite svettig av att läsa ditt inlägg faktiskt Endast ett rum kvar på hotellet på Naxos vi gillar.... Det var igår kväll. Är det kvar idag k a nske vi bokar? |
|
||||
|
||||
Har ni bokat än?
TobiasC, aha det var jag som inte hade läst tillräckligt noga Då håller jag med dig. Jag gillar bättre att åka reguljärt, mycket roligare att leta resor och boenden som passar mig. Så kom igen giggsan, det är inte farligt Om inte den här gången så kanske en annan gång Helena S - som snart ska till Greklandsmässan |
|
||||
|
||||
Det lät kul Tobias, förstår ditt dilemma Giggsan!
Här är en gammal ö-luffare, som chartrat och valt Kreta de senaste åren, behöver också "gå över till den andra sidan" - igen. Minns Naxos med stor glädje, mycket att se, mysig chora och "portaran i solnedgången" härliga stränder, och framförallt god mat och gott egenproducerat vin. Ska börja kolla resor till Naxos jag med eftersom jag inte bokat nåt än. Fortfarande bättre att flyga till Santorini än till Athen om man ska till Naxos? I |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi kör charter ett år till....sen kanske vi vågar kanske tom en miniluff! |
|
||||
|
||||
Citat:
Sen blir det kanske så att ni slår till på en "plockasjälvihopresa" nästa gång. Om inte annat så av ren nyfikenhet. Klart att ni vågar! De första gångerna så ger det ju en extra upplevelse och spänning utöver själva resan. T o m om något strular nån gång så blir det ofta ett plusvärde i slutändan när man fixat till det. Trevlig resa! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Man är inte bunden till vissa dagar, då reguljärflyget går varje dag. Känns en vecka för lite, men två lite mycket - åk 10 eller 11 dagar! (det har vi gjort flera gånger). Synka med båt eller inrikesflyg, som det passar. Hotell hittar man på t.ex. Booking eller Hotels, allt fler boenden ansluter sig. Det är varken svårt eller farligt. Dessutom slipper man en massa charterirritation, som t.ex. " vi rekommenderar att du är på flygplatsen cirka två timmar före avgång" (varför då? På inrikes räcker det med 20 minuter) "En extra kostnad för incheckat bagage tillkommer när du bokar" (ofta kostnadsfritt på reguljärflyg) |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Var sak har sin tid! Helena S |
|
|