![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Koufonissi?
nickelena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På fastlandet någonstans?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Agistri
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Egina
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tunis?
|
|
||||
|
||||
![]()
Milos
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vet inte vad som hände, vet bara att jag SKREV "Tinos" och inte Tunis (jag VET att Tunis inte ligger i Grekland). Tinos är alltså min gissning.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej.
Nej. Nej. Nej. Citat:
![]() Rätt! ![]() Var på Egina är vi? |
|
||||
|
||||
![]()
Alltså, har ju varit på Egina.
![]() Kanske Perdika? Har nog varit där också men kommer nu inte riktigt ihåg så mycket. ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Egina stad?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste väl vara Souvala?
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej. Rätt! Grattis! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, precis, Souvala är det förstås. Har ju varit där och tagit båten Alexandros tillbaka till Agia Marina. På båten drack vi för stämningens skull en ouzo. Vad det sen var vet jag inte för det var verkligen det värsta flygfotogenet vi nånsin har druckit. Säkert någon billig råversion eller så hade de blandat med något för det var inte från någon flaska.
![]() / Anne ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Vi stannade och fikade i hamnen där en gång för hundra år sen känns det som nu. ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hrrmmm! Illa, illa!!!!! Den borde jag ju tagit! Souvala får alltid ett besök av oss när vi är på Egina. Och det är således många många gånger som jag suttit vid en av hamntavernorna och tittat ut över det här vattnet. Men men, med lite annan vinkel för utsikten så är man helt lost.
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag trodde du skulle ta den gåtan direkt. ![]() |
![]() |
|
|