|
||||
|
||||
Sv: Kalimera fyller 20 år idag!
|
|
||||
|
||||
G R A T U L E R E R
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Hipp, HIPP, HUURRRAAAA for KALIMERA🎉🎉🎉 Og den FANTASTISKE INNSATSEN som er gjort i 20 ÅR👏👏👏 av JANNE🌹 CAMILLA🌹 Og av Kalimera's medlemmer🌹 |
|
|||
|
|||
Tack för ett underbart forum.Grattis
|
|
|||
|
|||
Jag tänkte att jag skulle vänta tills alla de andra 11-tusen skulle gratta först. Men det går inte vänta ut alla. Därför JUBILEUMSGRATTIS och lycka till med en fortsatt levande greklandssajt, där många fler borde göra den levande. Du Janne har stor förmåga att hitta nya idéer och nya vinklingar, förutom att du förmedlar dina utmärkta greklandskunskaper med tips till de som behöver! Go on, please! från Koutsounari!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
Πολλά χρόνια! = Grattis = 20 år är många år!
Tack för allt detta fantastiska engagemang, hoppas ni får guldmedalj för lång och trogen tjänst att lägga till alla fina utmärkelser Kalimera-sajten fått! Trots trevlig FB-sida, har Kalimera.se ett encyklopiskt värde, som är unikt. Sök på sajten och du ska finna! (Evangelium enligt Kalimera ) |
|
||||
|
||||
Den är faktiskt uppdaterad i år.
Citat:
Citat:
Jag är mycket bättre än under hemska 2016. Tack alla ni andra som skrivit efter att jag tackade förra gången. |
|
||||
|
||||
Citat:
Och så fint att ryggen är bättre. / Anne |
|
||||
|
||||
Camilla var kock, och hon gjorde filodegen i en pastamaskin. Det var första försöket och resultatet blev fantastiskt, och gott!
|
|
||||
|
||||
Bättre sent än aldrig ... GRATTIS! 🇬🇷🍾🥂😎
|
|
|