|
||||
|
||||
Sv: Kunne bare ikke la det være...
Citat:
Dvs 400kr pr.pers dyrere enn den andre, men nå skal vi bo på stedet hele uka, med dagene på Alonissos + båtbill ville den andre totalt kostet litt mer. Da vi begynte å se etter reiser var Thassos et ønske, jeg var der med barnebarnet mitt i beg av juni, og Arne har ikke vært der. "kun fly" var veldig billig til Thassos, men hotellprisene på booking.com var DYRE, derfor så jeg etter andre reisemål. SÅ dukket tilbudet med hotell opp på Thassos i går.. Og det er deilig å være i ro, ikke flytte når man har kun en uke. Jeg ønsker deg ei flott uke på Samos😊 Er sikker på at du vil like deg der👍 |
|
||||
|
||||
Trevlig resa du med Kari! ✈🌴🌞
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Takk😊
Jeg vil og bli en återvendare, har begynt , men prøver fortsatt litt nytt😉 Slik er det nye stedet, deilig beliggenhet ved havet👍 |
|
||||
|
||||
Ser ju underbart ut .Ha det jätteskönt
|
|
||||
|
||||
Takk Cia, tror det er noe som passer oss😊
Passer "småskaligt" - det ligger i utkanten av en fiskerlandsby? - dere har så mange fine uttrykk på Svensk👍 |
|
||||
|
||||
Citat:
Ser jättefint ut! Trevlig tur! |
|
|||
|
|||
Nu var inte jag heller med riktigt🤔
Vart det Thassos istället för Skiathos? Får säga god tur igen då..... Pia |
|
||||
|
||||
Takk Citat:
Takk, Pia😊 Jeg så først etter tilbud til Thassos, men det fantes bare " kun fly"! Riktig billige billetter riktignok, men hoteller/studios var veldig dyre .. Men s å dukket det opp et billig spesifisert tilbud... |
|
|