![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra Janne!!
Jag kollar Forumet i bland flera gånger om dagen, FB bara ibland. Jag har visserligen en profil men bara för att hålla kontakten med några grekiska vänner som inte använder något annat än FB |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tillhör dem som gillar och blir glad av bilder på solnedgångar, fötter i sanden och grekiska maträtter. Sedan tycker jag fantastiskt mycket om forumet! Jag tycker inte att man kan jämföra dessa båda, då de har fått lite olika inriktningar, men båda förgyller min dag
![]() Har varit medlem här i massor av år, men är kanske inte så aktiv, loggar nästan aldrig in när jag läser, men är inne nästan varje dag. Tack till er Alla som skriver och delar med er!! Anna |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att forumgruppen på facebook är ett lyft! Många medlemmar, mycket aktivitet, högt i tak, fler som kommer till tals, fler åsikter, fler sätt att resa, fler infallsvinklar på det mesta, större möjlighet att få svar om precis vadsomhelst.
Jag tycker alltså att den är jättebra. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Håller med! Det går inte att hitta dom rader man söker i en FB-grupp redan efter ETT dygn tycker jag! Här på forumet kan man gå tillbaks flera år för att leta efter en specifik sak om en viss ö. Att läsa resebrev/berättelser/rapporter håller jag högre än bilder, även om jag tycker om dom. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Samtidigt tycker jag att den där snabbheten har en fördel, den ger en här- och nukänsla som jag gillar. Jag sitter hemma i Sverige och ser vad någon gör i Grekland just nu. Det är en charm med det också. Det gör också att jag inte är lika förtjust i "Den här bilden tog jag i Parga förra året och nu längtar jag dit." På facebook föredrar jag här och nu. Senast redigerad av inkfish den 2017-07-11 klockan 10:46. |
![]() |
|
|