Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2017-07-17, 22:06
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Syros igen, OJ JÄKLAR.........

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg

Syros kommer att bli mitt resmål framöver, ibland kommer tankarna att jag kanske inte riktigt kan exakt förklara varför men jag VET i alla fall för egen del varför.

-----------------------------------------------------------------------------
Det är ju det som är det enda viktiga, att du själv vet varför. Härligt!
/ Masse
-----------------------------------------------------------------------------

Det kommer att bli ett resebrev, jag vet att jag inte kan få det publicerat men det var bara några dagar sedan jag läste att detta inte längre kommer att vara möjligt. Får acceptera, jag skriver ändå eftersom det är ett av "mina behov". Jag kommer att hitta på ett sätt att låta andra få ta del av det ändå om detta så att säga, "kan tillåtas" ?

/Hasse
Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Nu blev jag riktigt nyfiken. Syros har jag bara sett från hamnen , på väg hem från Aten, med Superfast XII, och det var inte lätt att se något i nattmörkret. Jag har hört om de storståtliga stadshusen, båtbyggartraditionerna, redarfamiljerna.Öarnas administrativa högsta regionsstyre har högkvarter där. Berätta varför man blir så intresserad av Syros! Måste det stå "resebrev " på berättelsen?
Jag är också nyfiken. Hoppas att du finner en bra form för att förmedla dina upplevelser. T ex som någon skrev i en annan tråd, det behöver ju inte publiceras separat som ett resebrev. Skriv din reseberättelse här i en egen tråd! Jag kommer att läsa!

Masse
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37.