|
|||
|
|||
Sv: Kalimera-hängslen ???
Citat:
Hur många tröjor har du sålt Janne? Nu har ju en del köpt fler tröjor under åren, men du skulle nog kunna sälja nästan lika många badlakan... Peter |
|
|||
|
|||
Förslag: Kolla vad ett normalt badlakan med tryck skulle kosta, eller lägg ett fiktivt pris tex 150:-
Låt sedan alla som är intresserade lägga en "Fejkbeställning" under kanske 10 dagar. Då ser du direkt hur många som är intresserade och kan bedömma om det är lönt att lägga mer tid på det. Snabbt och enkelt. Peter |
|
||||
|
||||
"Låt sedan alla som är intresserade lägga en "Fejkbeställning" under kanske 10 dagar."
Om badlakanen håller lika hög kvalitet som tröjorna (de nya, blå) lägger jag redan nu en fejkad order på sju stycken. Ja, om det är storlek badlakan och inte överdimensionerade handdukar... |
|
|||
|
|||
Jag hade gärna köpt ett Kalimera badlakan ( ett ljusblått med vit text helst ), en liten ficklampa också. Varför inte flipflops, men det blir nog krångligt...
/Alexandra |
|
|||
|
|||
Citat:
De har ju alltid något tryck på ovansidan av "fotremmen". Så varför inte KALIMERA? Med lite tur håller de kanske lite längre... Men fortsätt nu mata med idéer. Jag tycker Janne verkar ha för lite att göra... (Hukar åt Stockholmshållet...) Peter |
|
|