![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Grattis till din fjärde ö-luff. Jag kommer ihåg min fjärde; då en öl kostade motsv under 10kr i dagens valuta. Det var 1977 och på vissa ställen var vi faktiskt lite unika som turister. Sånt har jag INTE varit med om på länge. Var hittar man det nu? Någon som har nått tips? Jag vet trots allt ett ställe där det fortfarande vistas s k turister med s k eremitambitioner. Dit dit nästan ingen reser och det som är längst söderut av alla öar som finns i Grekland. Där på denna utpost finns stranden Tripiti absolut så långt söder man kan komma. Också en känska att står där och speja ut mot Libyen. Vänlig hälsning och trevlig resa ebh |
|
|
|||
|
|||
|
Jo det är klart att boende kostnaden är något som går att påverka själv, men ingen av oss är speciellt bra på att pruta dessvärre. Jag antar att man får leta efter bra och billigt boende, bara det är rent och fräscht.
Mångar har sagt att Mykonos är dyrt, speciellt i aug då vi tänkte åka dit. Funderar dock på att åka till Ios i stället, kanske inte lika dyrt och svårt att hitta boende? Trevlig resa! /Alexandra |
|
|
|||
|
|||
|
Seglade till bla Arki samt Agathonissi sommaren 2003 och där var man ganska ensam som "turist" fast vetetusan om det var så himla kul där, men annorlunda. Man måste se lite annat än det kommersiella ibland som sagt.
Beställde en ouzo för ca 10 kr och fick en stor sådan + en megatallrik med småplock o goda röror= prisvärt va!. |
![]() |
|
|