|
|||
|
|||
Katapola-Egiali
Hej alla!
Jag undrar om det är möjligt att bo och övernatta i Katapola fast man har en färja till Pireaus 06:55 från Egiali? Jag antar att det inte finns bussar vid 05 på morgonen mellan Katapola och Egiali? Eller går det att ta taxi? Annars tänkte vi kanske vara fyra nätter i Katapola och tre nätter i Egiali, det kanske blir lättare så... Dessutom undrar jag om det går att se solnedgången från både Katapola och Egiali? |
|
||||
|
||||
Sv: Katapola-Egiali
Jag skulle välja att bo några nätter på vardera stället, det gjorde vi i höstas eftersom vi anlände till Egiali mitt i natten.
Så här fin solnedgång hade vi i Egiali i alla fall! |
|
|||
|
|||
Wow vad fint!
Och tack du har nog rätt, det får nog bli 4 nätter i Katapola och 3 nätter i Egiali! |
|
||||
|
||||
Du har solnedgång i båda.
Vill du stanna i Katapola är jag rätt säker på att du kan förboka en taxi till Egiali tidigt på morgonen. |
|
|||
|
|||
Vi kom tidigt en morgon till Egiali förra året och förbokade en taxi till Katapola och det fungerade utmärkt.
|
|
||||
|
||||
Tack Mollybus, tänkte väl det! Jag fick det förslaget i Katapola i höstas men hade redan bestämt mig för att ta sista nätterna i Egiali.
|
|
|||
|
|||
Hej!! Hur mycket kostade en taxi mellan Katapola till Egiali??
|
|
||||
|
||||
Alex:
Så här ser solnedgången från Titika Pension i Katapola! På Amorgos kan man verkligen njuta av soluppgångar och solnedgångar. Birgitta. |
|
|||
|
|||
Friss:
i september åkte vi taxi från Katapola till Egiali tidigt på morgonen vi var då 4 st i taxin och betalade 12 euro/pp resan tog 25 minuter och vi förbokade taxin kvällen innan då vi förstod att vi pga blåsten inte skulle åka med Express Skopelitis från Katapola |
|
|||
|
|||
Tack
|
|
|