![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OM jag skulle lyckas ta en bild så kommer jag att anstränga mig att försöka lära mig lägga in bilder på forumet
![]() Tog kort igår kväll på Prins Harrys skepp nere i hamnen där gänget kamperar ihop. Luskat lite på nätet och hittade info om att i förrgår var Stones i Koukounari på Hotel Skiathos Plaza och roade sig!!! ![]() ![]() Smultron, jag hittade bilder om det innan jag hade läst ditt inlägg och trodde att Goldie åxå var här nu. Men det var ju för några år sedan..haha! Nån måtta på kändisspan får det vara ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min man är ett riktigt Stones-fan så han tyckte att vi är på fel ö för närvarande(Santorini)
![]() Ha en fortsatt fin semester Kajja! //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj då. Där skulle jag ha velat vara!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu sitter vi på balkongen med den fantastiska utsikten mot havet här i Megali Ammos och ska åka hem om ett par timmar
![]() Eftersom vi alltid har kikare med oss hade jag "lyckan" att spana in Harry, Nyafrun och en vovve ![]() Maij, hälsa maken att Stones hade en konsert i GB så dom har åkt hem. Igår vespade vi till Kanpitsastranden och till flygplatsen. Ett SAS-plan mot Norge skulle precis avgå. Oh my god..hur kan detta vara tillåtet att beskåda så nära!! Jetströmmarna var enorma ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Håller med om att det är konstigt att folk får stå så nära plattan. ![]() |
![]() |
|
|