|
|||
|
|||
äntligen...
så lycklig och tacksam ...nästa söndag åker vi äntligen, äntligen till Kykladerna ännu en gång. Den här gången är min längtan nästan fysisk, det liksom suger i hela kroppen när jag ser härliga bilder alla lägger upp....Men snart så är det dags att börja fundera över packning, å snart är vi där
/emma |
|
||||
|
||||
Sv: äntligen...
Citat:
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Även vi är snart på väg till Cykladerna.
Arlanda idag, Aten i morgon och på söndag har vi valvaka på Syros. Birgitta. |
|
|||
|
|||
Jag önskar Er alla underbara dagar i Grekland.Vi kommer tyvärr inte att åka nånstans denna höst..går på en 3månaders ryggrehab nu.Samtidigt så är jag väldigt glad over att vi kom iväg på vår 3 veckors tur i maj-juni
|
|
|||
|
|||
Och om en vecka reser vi till Paros för 10 dagar i Piso Livadi
|
|
||||
|
||||
Så härligt att höra att så många nu är på väg. Enligt mig så är september absolut skönaste månaden i Grekland. Önskar er alla sköna dagar, och vi som inte kan vara med fysiskt hoppas att få följa med er lite grand mentalt via era små rader från resan. Ha det gott!
Masse |
|
||||
|
||||
Önskar åxå en underbar vistelse till er som ska resa! September är absolut bäst!
Om någon undrar angående min aktivitet på Kalimera just nu så beror det på "balkongsittning" så här första dygnet. Mätt o belåten..plus att maken har gjort en busdrink 🤪 / Kajja |
|
|||
|
|||
Åh - Yannis klappa och stampa lite extra på Syros o Ermoupolis marmorgator som en hälsning i från mig!!! Den stan´... - den är mig speciellt kär....
|
|
|