|
||||
|
||||
Ett tips till Arne!
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=433054/
Här är en man som gjort slag i saken! I Sverige är det kanske dock bättre att använda Blocket. Celbe |
|
||||
|
||||
Sv: Ett tips till Arne!
Den var bra! Den idén nappar du väl på Arne! |
|
||||
|
||||
Nja,,,
Svärmor hava med åren tacklat av och giva mig icke längre harm!!! En numera tämligen så beskedlig och trivsam gammal tant jag omsider lärt mig icke bara acceptera, utan fastmer sätta värde på!!! Det hända sig alltsom oftast att jag den gamla damen oanmält besöka samt mig medbringa någon god bakelse, en bukett friska rosor, eller till och med en nyinhandlad rykande färsk köttpaj som omväxling till servicehusets tämligen trista diet!!! "Den som sitt sinnlag icke kunna ändra, är grav i sin egen dumhet" (J Edgar Allen Poe) Arne |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi -som i och för sig har förstått humorpoängen |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Gott! Men nu uppstår ett problem. Vad ska nu kunna vara källa till dina bästa skämt. Du har väl inte blivit tråkig, kan jag inte tänka mig, jag ser framåt! Lefteris som är mer där än här |
|
|||
|
|||
Citat:
Ge svärmor en kram från mig |
|
||||
|
||||
Citat:
För en dryg vecka sedan gjordes ett inlägg i hans namn kl 23.49 och nu detta, helt klart måste det vara någon som har hackat hans konto här på Kalimera för detta kan inte bara vara små saker som har ändrats med vår käre Arne, det måste vara allvarligare. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
.. och Arne lämnade den grekiska festen förra helgen väldigt sent. Efter midnatt om inte minnet sviker mig.
Eva |
|
|