![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I slutänden kanske det blir färjornas tidtabeller som får avgöra, ser att de inte går så ofta som jag trodde, verkar knepigt att hinna med vårt eftermiddagsflyg... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad jag tänkte på var att om ni vill till Mykonos och har lite svårt att hinna med eftermiddagsflyget hem så kan det vara ett alternativ att ta en sista natt på Mykonos. Från Paros borde det gå att ta färja till Mykonos och från Mykonos har jag för mig att det brukar gå mera färjor till fastlandet redan på morgonen och då går de även till Rafina. Nu har jag inte kollat detta för nästa sommar men jag har för mig att det varit så tidigare. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Det er sikkert mange som er uenige med meg, men jeg har aldri forstått det der med Mykonos.
Hva er poenget med den øya ? For meg ville det bare være til irritasjon å skulle betale dobbelt og tredobbelt for alt uten å få noe ekstra for pengene. Det blir nesten som Kardashians, berømte fordi de er berømte, men ellers lite å bidra med... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men smaken är som baken ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mykonos (nu) är inte som Mykonos för 20 år sedan. Och Mykonos för 20 år sedan var inte som Mykonos för 40 år sedan (då jag gjorde mitt allra första besök på Mykonos). Några år senare gjorde jag ytterligare två besök. Jag tyckte oerhört mycket om Mykonos då. Jag var tvungen att åka till Mykonos 2013 eftersom jag ville spendera en hel dag på Delos, så jag stannade på Mykonos så kort tid som möjligt och det blev tyvärr en natt. Jag kommer aldrig mer återvända. Förändringen passar mig inte i smaken.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag var första gg på Mykonos för några år sen och jag blev direkt förälskad i Mykonos stad. Så otroligt mysigt, galna människor och trevliga barer. Visst är det mkt folk o tingeltangel, men jag gillar charmen ändå. Jag brukar inte gilla dylika städer, men nu föll jag pladask. Kommer definitivt att återvända.
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Hej vad kul att ni åker till Kykladerna, och Paros (vi åker också dit i Juni)
varför flyger ni inte inrikes till Paros snabbt och bekvämt, ingen tråkig bussresa till Pireus eller Rafina, just nu finns billigare biljetter än färjan vissa dagar. vi flyger tur och retur i juni för under 100 euro. kolla Olympics hemsida. lycka till Ia |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
|
|