|
||||
|
||||
Återkommer..
Kali nichta,
Vet att jag inte varit så aktiv på forumet på länge. Just nu känns det lite tyngre än det vanligtvis brukar göra.. Känner bara att jag vill skriva av mig nånstans ikväll, fb är inte mitt förstahandsalternativ... H |
|
||||
|
||||
Sv: Återkommer..
Hej Helena!
Hoppas det känns lite bättre idag. Livet är tufft emellanåt tyvärr. Skickar några styrkekramar till dej //maj |
|
||||
|
||||
Jag vet inte vad som har hänt, men skickar ändå styrkekramar!
|
|
||||
|
||||
Hoppas det går bra ändå, trots det du varit med om. Vad det nu är.
/Netwolf ❤️ |
|
||||
|
||||
❤❤❤
/ Kajja |
|
|||
|
|||
Velkommen igjen
Ønsker deg det beste ❤ |
|
||||
|
||||
Känner igen mig, har också haft en tuff tid. Men nu känns det som att jag börjar komma igen. Har bokat en resa till Korfu med min son (24år), ska bli skönt. Men kommer att sakna min man!
// Kerstin |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Jag har ingen aning om vad som drabbat dig Helena. Men jag förstår alltför väl vad du menar när du säger att det känns tungt. Förmodligen känns det mycket mer än så.
Tycker också som du att FB inte är något alternativ. Däremot har Kalimera varit värdefullt för mig och det hoppas jag att det kan vara för dig också. Det kan ibland skingra tankarna för en liten stund när alltför mycket av den mentala kraften är blockerad. Dessutom känns det som att man har så många goda vänner här i forumet och det känns gott. Hoppas att du också kan finna lite kraft här på Kalimera! Masse |
|
||||
|
||||
Hej,
Tack för alla svar och för allt stöd. Min mamma är/har varit dålig, fick åka in akut häromdagen. Det är bättre nu. Blir verkligen så glad för era svar, de hjälper mig. Kram till er! Helena S - som försöker planera sommaren i Grekland |
|
||||
|
||||
Härligt att höra!
|
|
||||
|
||||