![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
For mit vedkommende rejste jeg uspecificeret med danske Spies rejser (nu Thomas Cook). Jeg boede på Iolkos.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig betalat extra för kylskåp. Reser mycket med Airtours. Det är inbakat i priset som BORDE
![]() AC o S-Box hyr vi inte. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Japp
Karpathos 2019, 3 E , satt ett lås uppe i ena hörnet, fick en nyckel 21 E för en v när jag kollar mina kostnader i exell. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inga problem med att vissa tar betalt för AC, safetybox eller kylskåp så länge man blir informerad om det. I just detta fall kom det som en överraskning, och det är så klart inte okej, oavsett vilken summa det är.
|
|
|||
|
|||
![]()
Om det inte står nånstans hade jag nog provat o krävt arrangören på pengarna jag lagt ut för kylen , dock har jag för mig det är viktig man klagar till reseledarna på orten under resan då bolaget måste få möjlighet rätta till fel (skulle ju kunna vara så hotellet tagit ut avgift de inte haft rätt o ta, skulle tro det är väldigt uppspaltat i avtalen vad som ska ingå / inte ingå)
|
|
||||
|
||||
![]()
Ibland har man haft faciliteter som ingår, men som man ändå inte är nöjd med. T ex en gg när jag skulle titta på fotbolls-vm. Innan hade vi försäkrat oss om att det fanns en tv i lägenheten och det fanns det. En tolvtums tjock-tv uppsmälld i ena takhörnet. Inte vad jag kallar tv direkt...
En annan sak är Wifi. Visst finns det, men det kan vara att det inte är nåbart på balkongen eller att det är låg bandbredd/segt. Fullt utrustat kök. Jo, tjena säger jag. Flera ggr har man upplevt det "fullt" utrustade köket som väldigt påvert. Kanske det är med grekiska mått? Nyligen bodde vi i ett mycket modernt och välutrustat hus och där fanns allt att tillgå. Men så var det faktiskt inte, för där fanns ingen micro, vilket jag räknar till fullt utrustat. Visserligen petitesser, men man är ju van från hemmavid. /Netwolf |
![]() |
|
|