|
||||
|
||||
Sv: Gula fläckar på örngott och lakan
[Hoppas annars du hade det bra på din resa på fina Samos och Pythagorion Enigma och kanske vill berätta lite om den också [/QUOTE]
Jag har beskrivit var vistelse på Samos den sista veckan i augusti, vad vi åt och sett på Forum Kalimera Grekland på Facebook. Titta där och där finns det många bilder med maträtter och stränder. |
|
||||
|
||||
Tråden var mycket lärorik, Janne. Även på Forum Kalimera Grekland kom många fina lärorika tips. Hoppas att grekiska hotellägare får mindre bekymmer av oss turister om vi köper bättre solskydd som inte lämnar gula fläckar på deras sängkläder.
Ägaren i studio var alltid glad och hövlig mot alla gäster, bjöd på honung och karameller. Vill gärna återvända till denna studio i centrum av Pythagorion. |
|
||||
|
||||
Ja, och jag är tacksam för att jag fick lära mig något nytt, som var väldigt bra!
|
|
||||
|
||||
Jag har oxå hört talas om Evy, så det blir nog den nästa säsong. Hade inte en aning om att gula fläckar kommer från solkräm. Nu är jag själv inte så drabbad, då jag är en hårding som inte använder så mkt kräm.
Men min fru har råkat ut för det en hel del. Tor det står något om beta-karoten på nån flaska och då trodde jag att det var en tester... /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu har jag provat ditt tips, och vips så var skjortan ren igen. Tack! |
|
|