|
||||
|
||||
Länge leve Kalimeras forum!!!
Vad skönt att forumet är tillbaka! Trots att jag inte varit så aktiv på ett tag, så har man ändå gluttat in nån dag då och då. Under stängningen, var man hänvisad till fejan och det är ju inte alls likadant.
Faktum är att man hänger mindre o mindre på fb och så gör många jag känner med. Förr om åren uppdaterade man ju om både ditten och datten, men nu är det sällan. Jag tycker mig få en känsla att det inte längre är lika socialt accepterat att lägga ut oväsentliga saker typ "hej och hå i svampskogen! snart ska jag ta en dusch och sen ska vi baka med barnen..." och annat menlöst. Jag ger fb max tre år till... /Netwolf |
|
|||
|
|||
Sv: Länge leve Kalimeras forum!!!
|
|
||||
|
||||
Bra rubrik Håller med dig Netwolf!
Ja må det leva! / Kajja |
|
||||
|
||||
Måste dock låta det vara stängt nattetid ett litet tag till.
Citat:
|
|
||||
|
||||
Faktum är att jag har känt mig lite vilsen under dessa dagar.
Men nu är ordningen återställd. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Citat:
Länge leve Kalimeras Forum!!!!! Masse |
|
|||
|
|||
Instämmer i det mesta som sagts ovan.Har också tröttnat på Facebook. Tror jag varit medlem i Kalimera i 14-15 år och tycker fortfarande att det är toppen! Och jag är så glad att det är uppe igen!
|
|
||||
|
||||
Jag håller oxå med...
Det utvecklas ju riktiga abstinensbesvär när sidan eller forumet ligger nere. //Conny |
|
|||
|
|||
Instämmer i det mesta som sagts ovan.Har också tröttnat på Facebook. Tror jag varit medlem i Kalimera i 14-15 år och tycker fortfarande att det är toppen! Och jag är så glad att det är uppe igen!
|
|
|||
|
|||
Äntligen👍
|
|
|||
|
|||
Saknar Kalimera forum så mycket när det inte fungerar som vanligt så TACK för att det är tillbaka!!!
|
|
|||
|
|||
Jippie
|
|
||||
|
||||
Heja Kalimera!🇬🇷🇬🇷🇬🇷
|
|
||||
|
||||
Det är verkligen härligt att forumet funkar igen. Utan är det inte bra att vara.
Däremot är jag inte trött på Facebook. Tycker nog också att folk skriver och sätter in färre personliga bilder än förr. Så jag blir riktigt glad om nån sätter in en bild på sin svampsoppa eller rapporterar något från sin resa t.ex. Sen är Facebook så mycket mera än bara personers privata innehåll. Jag tycker t.o.m. om reklamerna. Kan vara riktigt informativa. Och sen har vi grupperna. Visst får man bra information från dem också. Men hoppas att folk som är aktiva på Fb:s Kalimeraforum skulle vara aktiva här också. Om de är medlemmar alltså. Men detta forum är allra bäst! / Anne |
|
||||
|
||||
Bra att ordningen är återställt, så det är som vanligt igen.
Idag busväder i Grekland, men imorgon är även vädret återställt och olivplockningen kan fortsätta. |
|
|||
|
|||
Håller oxå med.
|
|
|