![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Slutade för 21 år sedan. Det bästa jag har gjort i hela mitt liv
![]() Ulla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tillhör numera gruppen snusare, slutade att röka för 5 år sedan, och då räckte först "vinsten" till en mc som vi tog till Grekland, och i höstas blev det en liten cab för pengarna, också den bor i Grekland.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ...... och att snusa har jag aldrig övervägt. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Slutade röka för 25 år sedan, men snusar, och har gjort så länge jag kan minnas.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en känsla av att de som kommer att skriva i tråden är dom som har lyckats sluta röka/snusa eller aldrig har gjort det.
Fast jag kan slänga första stenen ![]() Är ingen storblossare och tävlar med mig själv just nu genom att räkna antal och minska på otyget. Lider av lite "rökskam"🙈💨 / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Å vårt nyårslöfte är: att röka cigarr när vi dricker Whisky...(utomhussäsongen)!
![]() Nicke å Lena ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kajja, här kommer en "sten" till! Är 64 och har rökt sedan 18-års åldern, skam tillsägandes! Har försökt sluta ett "antal" gånger men icke! Nu tycker jag faktistiskt att det tillhör livets njutningar.. Nå, så länge inte andra besväras av mina utandningar.... Men alla har vi väl våra akilleshälar och det är min! Det finns i alla fall ett land där folk inte tittar snett på en (om de inte är turister förstårs) GREKLAND!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Han röker inte men till en Whisky puffar han gärna på en cigarr ibland..typ vart tredje år...detta gäller cigarren inte Whiskyn ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, puffa på ni. Jag är inte guds bästa barn jag heller!
![]() /Netwolf |
![]() |
|
|