|
|||
|
|||
Sv: Bokat påsklovet!
Hej Simtera.
Du har helt rätt, bokning och upptäckten om sänkt pris ... Detta hände inom några få dagar. Å jag hade noll koll men är superlycklig över att ha fått till det så bra. 3996 norska kronor, resa och hotell för två och ett incheckat bagage. Å då slipper vi köpa påskmat hemma Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Kul med folk som är på hugget! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Än en gång, grattis till ett riktigt superpris! |
|
||||
|
||||
Jag kan bara grattulera till en helt fantastisk bra pris/billig resa. 👍👏👍👏
|
|
|||
|
|||
TACK ska ni ha!
Det är verkligen gôr-kul (översatt till skit-kul) att ha lyckats med detta kap Lena |
|
||||
|
||||
Hej Lena!
Summan i svenska kr blir ju 4235..vilket är ett toppenpris Det slår mig att resan vi gjorde till Rhodos i påskas (när vi sågs) var nästan lika billig. Mannen o jag fick flyg, hotell, transfer, 2 incheckade resväskor samt frukostbuffé för totalt 4995:- Det är en liten sport att fynda resor. Jag tror att den billigaste resan med samma innehåll kostade oss 4600:- och gick till Kreta. / Kajja |
|
|||
|
|||
Hej Kajja.
Ja, visst är det lite sport i att leta fram lägsta priser. Nu fokuserar jag nästa spaning på övernattning vid Gardermoen. Hotell en natt inkl parkering. Då får man betala för shuttlebuss. Alternativ "bara" en övernattning och använda Dalen Parkering, då ingår shuttlebuss. Visst kan vi åka hemifrån på natten och endast boka parkering. Men man blir ju SÅ trött första dagen på plats då... Vi hade en rolig sittning på Rhodos, får väl se var och när nästa blir Lena |
|
|