|
||||
|
||||
Virus!
Efter en vecka med en jobbig bacill/virus som ännu inte har gett med sig så har jag haft massor av tid till övers. Jag har lärt mig lärt lägga ut bildgåtor
Jag har "bott" i Kalimera!! Lagt ifån mig min bok och bara plöjt! Har åxå läst inlägg från er om öar från 2011..2014...2019 ja massor!! Även mina egna inlägg som äŕ pinsamma att återuppleva, men ibland helt OK..för det var vad jag kände just då! Det är väl bara att acceptera för man kan ju inte radera nåt här. Vilken skatt Kalimera är!! Nu blir det en dust av Otrivin och förhoppningsvis en god natt! Hoppas på att febern ger med sig 😷 ... och i fortsättningen ska jag naturligtvis ligga lågt med oigenomtänkliga inlägg / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2020-02-08 klockan 00:34. |
|
|||
|
|||
Sv: Virus!
Krya på dig, Kajja!
Visst är forumet ett uppslagsverk väl värt att gå igenom och läsa och längta..... |
|
||||
|
||||
Citat:
Precis som du säger finns det mycket intressant här som man kan roa sig med när man har lite extra tid. Krya på dig! / Anne |
|
||||
|
||||
Krya på dig, Kajja!
|
|
|||
|
|||
Ett Krya på Dig från mig också🤗
|
|
||||
|
||||
Fast du kan ju alltid trösta dig med att du är kvinna och inte blir lika hårt drabbad. För oss karlar, kan det vara ett mindre h-e...
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Krya på dig!
Skicka nån på apoteket som köper nässprejen Nasonex åt dig så ska du se att de blir bättre. |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu förstår jag hur jobbigt ni har det Tog en fm-promenad och kände mig som en flåsande valross så nu blir det lugna puckar i Tv-soffan. Tack för kryahälsningarna! / Kajja 🤧😷 |
|
||||
|
||||
Själv har inte lärt mig lägga ut bilder, och kommer troligen aldrig att göra det. Möjligen om Masse skulle dyka upp på Tilos ...
Krya på dig Kajja! |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv skulle jag klara av det med förbundna ögon, bakbundna händer och med en alkoholhalt på 3.0... Hur gör ni? Var fastnar ni? /Netwolf |
|
||||
|
||||
Krya på dig!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men klart att vi längtar både dit och till Egina och till Karpathos och till Leros och till ...... ..... ja listan är lång! Masse |
|
|