|
||||
|
||||
Ellinikos FM
Har nu lyssnat på detta radiokanal ca ett halvår och börjar få en känsla av vilka artister som spelas mest. Har kommit fram till att dom 3 mest spelade är: Antonis Remos, Giannis Ploutarxos och Giannis Parios
Tycker någon att det stämmer Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Ellinikos FM
Nja, det går i perioder, faktiskt, beroende på om det har kommit ut någon ny skiva. Just nu spelar de t ex mycket mer Kotsiras än Parios. Men Remos är alltid på topp... naturligtvis...
|
|
||||
|
||||
Kotsiras hörde jag nyss .Det stämmer nog att det har inte varit så mycket Parios på sista tiden. MEN Remos har väl inte gett ut någon ny skiva Han får sjunga varannan sång ändå
Riitta |
|
||||
|
||||
Nu är det han igen
Riitta |
|
||||
|
||||
Är det någon som lyssnar på den underbara radiokanalen Sfera?
Martinifk |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin Remos 4 ever! |
|
|||
|
|||
Hehe här var det Kotsiras och Remos för hela slanten... "Ooola dika sou, matia mou...."
|
|
||||
|
||||
Citat:
Riitta |
|
||||
|
||||
Nu lyssnar jag på John Greek kanalen
Riitta[/quote] Det verkar också vara en bra kanal Martinifk |
|
||||
|
||||
I kväll har dom spelat flest Kotsiraslåtar på Ellinikos Inte helt fel
Riitta |
|
||||
|
||||
Jeg har fått ny data, og nå får jeg ikke til å spille noen grekiske radiokanaler . Jeg vet ikke hvorfor..... må nok vente til jeg får besøk av en dataekspert (for det er ikke jeg).
Lille |
|
||||
|
||||
Och varför hakar "spellistan" upp sig jämt för mig, när jag lyssnar på Ellinikos ? Har därför lyssnat mer på Arion på sistone!
Ivi -som vill veta vem det är som sjunger! |
|
||||
|
||||
Det är ju ingen större skillnad på dom tycker jag.I stort sett samma låtar Håller med att Ellinikos vill inte alltid bli lyssnad Nu går det bra
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Hittills har dom spelat 3 Remos låtar på kort tid,så det är väl hans kväll i kväll
Hur är Kotsiras nya Underbar,kan jag tänka mig Riitta |
|
|