![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har alla LP-skivor tills cd-skivorna kom...och jag gick på det ![]() ![]() Idag såg jag på Instagram att han kommer ut med en ny utgåva av sin bok "Me" (Jag) där han har lagt till några kapitel om åren efter.. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, det var inte mer än så, då kan jag slappna av.
![]() Jag sålde den för 15 kr minns jag. |
|
||||
|
||||
![]()
Finns det NÅN som kännt samma känsla?!
Den..när man har spenderat minst en timme att skriva på Kalimera..rad efter rad..och när man är färdig med inlägget..ja en helt uundetbar historia tycker jag..så..puts väck, talke to the hand, bye bye! Såå frustrerande!! Inte 17 orkar man skriva om den..undrar var den finns och tog vägen i cyberspace? Shit & Shit..är det minsta jag kan säga!!😡 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() När jag skriver längre stories, brukar jag skriva i anteckningar och spara efterhand. Eller så kan man skriva i tex ett gmail, för då sparas alltid ett utkast. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag ska skriva långt så gör jag som Wolfen gör, oftast i Word. Man loggas ut från forumet efter en viss tid om man inte har varit aktiv, som att skicka inlägg eller klicka på länkar eller uppdaterar sidan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack grabbar
![]() När man sitter och skriver med pekfingret på den lilla mobilen tar det tid. Mycket rättstavning, redigering etc. Men nu vet jag bättre ![]() Får se när skrivklådan drabbar mig nästa gång.. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hänt mig med, Kajja! Sen sitter man där och svär och tänker: hur var det nu jag skrev som lät bra???
Cyberspace måste vara full av försvunna texter, vilken skatt om man kunde hitta dem ![]() ![]() Skriv igen, snälla, du skriver så bra ![]() Catlady, som gillar att läsa och kanske skriva lite själv.... |
|
||||
|
||||
![]()
Torsdag och tankarna snurrar..som vanligt, i den tysta kvällen.
Ljusen fladdrar, TVn svagt i bakgrunden och kvällskaffet uppdrucket. Tar ett glas mörkrött "nattvardsvin"..och njuter. Den hårdast arbetande har sagt morsning o goodnight. Lite egentid blir det, som det heter. Även om jag börjar jobba på förmiddag så är jag uppe med tidningsbudet..kan man säga..runt 6-7 snåret. Mina tankar går ikväll till alla arbetande människor vi har träffat på de Grekiska öarna. Hur har det gått i år för Andreas och svenska (Jönköpingsbo) Maria, i Agia Marina på Kreta? Vårt "varje år" ställe! Deras underbara restaurang Aletri, med hans bröder som alltid har levererat godaste maten o bästa service. I vilket fall fick Andreas, denna vackra grekiska man, inte krama o pussa på de kvinnliga besökarna numera. Gör han armbågen💪nu!? Det är nya tider...tro mig, tro mig! Och George på Skiathos i Magali Ammos..du som gjorde allt för att vi skulle trivas..så många gånger...hur har du det? Vad gör du med all din energi nu? Grekland har för mig börjat kännas så fjärran. Allt börjar bli både komplicerar och oroligt. Skitviruset och maktgalna män fräter sönder detta älskade land. Jag kan inte förstå hur man nu..när hela världen kämpar mot denna hemska sjukdom kan vara så arroganta och hänsynslösa! Skämmes ![]() ![]() / Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2020-09-10 klockan 23:57. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Samma har hänt mig ett par gånger, men tack och lov inte så ofta. Att först skriva det i Word och sedan kopiera in texten i tråden kan ju som Wolfen och Janne skriver vara ett sätt. Har också valt den modellen nån gång. Men, skam den som ger sig! Det är bara att bryta ihop och ta nya tag! ![]() Masse |
![]() |
|
|