|
||||
|
||||
Sverige-Grekland i VM-kval!
Kul att vi får möta Grekland igen. Det bör vi vinna lätt, då dom inte imponerat. Har vi dessutom en Herr Ibrahimovic i uppställningen, lär t o m spanjorerna darra på manschetten.
Matcher spelas i mars, sept-nov. Hade varit kul att vara på plats i Grekland då, men vi får se vad 2021 bjuder på först. Kommer ihåg förra gången vi mötte Grekland, då man var på plats på Ikaria. Taket lyfte i lokalen, när Zlatan satte 1-0. Eller rättare sagt. Jag skrek. Ingen annan av de grekiska åskådarna gjorde det. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Sv: Sverige-Grekland i VM-kval!
Tycker också att det är kul. Borde slå dem, men de har blivit bättre och bättre, så det kanske inte blir så lätt. Zlatan är jag dock tveksam till.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Skulle vara kul om man kunde beskåda Grekland - Sverige på plats i en taverna nånstans i Grekland i sept - okt! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Förnimmer mig om en gg när vi var i Italien, då Sverige spelade en vänskapsmatch mot Italien på Ullevi. Receptionisten hade en tv i lobbyn och han kollade matchen, tillsammans med sina polare. Jag slog mig ner där och matchen tycktes gå mot 0-0. Men i slutminuten, passade Kenneth Andersson på att sätta 1-0 till Sverige, till mitt stora jubel! De italienska spelarna blev jättesura, receptionistens polare blev ännu surare, men surast av dom alla blev receptionisten! Inte blev det bättre stämning av att Kenneth vid tillfället spelade för - Bologna! Jag sa att det ju bara var vänskap, men de betedde sig som att de förlorat en VM-final. Han hälsade avmätt på mig hela veckan sen... /Netwolf |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sport är känsliga grejer det...