|
||||
|
||||
Matala
Hej!
Har precis bokat bokat flyg och boende till Kreta och Matala i oktober åt mig och min tonårsdotter. Undrar om det är någon här som har varit i Matala och som har några smultronställe att rekomendera. Ska bli så skönt att åka till Kreta igen ! Ha det bra allihop! |
|
|||
|
|||
Sv: Matala
Vilka andra ställen på Kreta har du besökt? Själv har jag varit i Matala endast en gång, ett par timmar och var inte väldigt imponerad, kändes bra att köra "hem" till Georgioupolis,
Ypsilon |
|
|||
|
|||
Hej!
Har aldrig varit i Matala, men det fanns med som alternativ vid förra årets planering till Kreta. Nu blev det Plakias och Frangokastello istället, och dit kommer vi att åka i år igen. Innan dess var vi i Georgioupolis, vilket inte alls föll oss i smaken, dit återvänder vi nog inte. Man ser hur olika man tycker... Och tur är väl det. Carina |
|
|||
|
|||
vi var i matala -95 och då var det jättefint inte så mycket folk...men åkte dit i somras över dagen smockat med folk och restaurangerna hade dom byggt på varandra vid stranden.nej tack vi håller oss oxå till Georgioupoli.
/emy |
|
|||
|
|||
Vi har också bott i Plakias och trivs bra i denna by. Har bott på Alianthos hotell och i deras lägenhetshotell. Var har ni andra bott i Plakias? Och just det, krogarna är byggda ovanpå varandra i Matala.
Ypsilon |
|
|