![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hadde tenkt å kjøpe e-guiden om Parga, men da jeg skulle sende bestillingen fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å få kjøpe e-guider når man ikke bor i Sverige.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag hoppas kunna lösa betalningsfrågan senare i höst, självklart vill jag sälja guider (och tröjor) även till Norge. ![]() Janne |
|
||||
|
||||
![]()
Spårade ur i pur glädje under "Vandra på Skopelos"-tråden angående kommande E-guider
![]() ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Kan man kjøpe e-guider likevel, Janne, om man bor i Norge? Om man betaler den ekstra kostnaden?
Malou |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Billigste" alternativ er med Postbanken's nettbank ( Norges Beste Nettbank forresten, DET var reklamen ![]() der kan man velge "avsender betaler omkostninger BÅDE i Norge og i mottakerlandet") Om man har konto i Postbanken, men ikke nettbank, kan man sende et oppdrag via postkontoret til belastning av konto. Der kan man også krysse av at man vil belastes alle omkostninger. Dette alternativet er noe dyrere. MEN, vil man ha en eller flere av Janne's UNIKE guider, så .... ![]() ![]() - som også venter på Karpathosguiden |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle också gärna vilja ha Karpathosguiden men bor på Åland, Finland. Kan man kanske tänka sej att skicka 50 sek i ett kuvert??? Annars har jag planer på att lösa det via vänner i Sverige...
/Britt |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det är ju bara att lägga ett meddelande i min in-låda här på KMera så offrar vi portot ihop för den s k vidarepostningen till HÄRLIGA Åland ! man ska leva för varandra ! // Gupp |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu läst min Karpathosguide. Den är jättebra. Det blir inte svårt och hitta till olika platser som man har tänkt och besöka
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har vært på en helt spesiell informativ og INSPIRERENDE "øyloffing" de siste dagene
![]() - HER HJEMME VED PC'n ![]() "MERA KALIMERA" er i hus ![]() ![]() ![]() - spekket med h e r l i g e bilder , stemningsrapporter og fakta. GRATTIS, Janne ![]() ![]() - Sifnos om 39 dager ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|