|
|||
|
|||
äntligen....
På lörd. åker vi...ospec...så håll tummarna att vi hamnar på ett ok hotell!!!
Annars får vi väl leta i chania stad där vi helst vill bo. Det ordnar sig säkert...eller... nån som har koll på vädret? |
|
||||
|
||||
Sv: äntligen....
Nu har ni stor chans att hamna på ett bra ställe. Nog nära på 100%
att ni hamnar på ett av kataloghotellen så här tidigt på säsongen! Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Snart åker vi.... på lördag, från Landvetter till Chania. Fick tag på
en sista minuten till Agia Marina.Nån som varit där förut? Vädret verkar härligt med 24 i luften och 18 i vattnat. Och säkert färska jordgubbar. Resfeber |
|
|||
|
|||
Hje,
agia Marina är härligt, bra strand med "lite problem" med strömmarna. Kolla om det är röd / gul / grön flag. Var skall ni bo? Finns en liten "husvagagns" taverna vänster (väster) om Alexandra beach. Helt ok för lunch!! Jag kan rekomendera tavernorna i Pano Stalos, som ligger ca €5 från Ag Marina. (se mina bidrag under "tavernor som turister ej har hittat) Det finns också en liten trevlig taverna i "gamla Ag Marina" ligger precis i korsningen. Jag har tyvärr ej namnet. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
40 grader och stekande sol |
|
||||
|
||||
Tack Argyris, för tipsen. Vi ska bo på ett lgh-hotell som heter
Apladas(nya delen) Tror det var billigt, 2405:- inkl. skatt och transfer. väntar såå.. Senast redigerad av inkfish den 2006-05-12 klockan 13:54. Anledning: för långt citat |
|
|