|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 5592
Citat:
Lustigt nog så såg jag ju dina bilder ett par ggr. Men sen gick det tillbaka igen. Konstigt. Men det borde väl fungera på mobilen, och kanske paddorna. //Conny (som föredrar att sitta med en laptop) |
|
||||
|
||||
Nope
Nope Citat:
Nope Man kan väl säga så här att närmast hittills är Masse. För att inte säga Görnära /Netwolf |
|
|||
|
|||
Då gissar jag på den lilla byn Lefkos på Karpathos fast det är jättemånga år sedan jag var där 🤗
|
|
||||
|
||||
Citat:
Attans vad du krånglar Wolfen! Masse Senast redigerad av Masse den 2022-09-26 klockan 18:27. |
|
||||
|
||||
Kollade bilden på mobilen.
Om Masse var väldigt nära, så kan det ju vara Lefkos. Och är det rätt så har jag med all säkerhet suttit på samma ställe och ätit lunch. //Conny |
|
|||
|
|||
HVIS dette i det hele tatt er på Karpathos, blir det verre. Ikke Pigadia, og ikke Lefkos. Jeg tror ikke det er Amoopi heller. Kanskje Finiki eller Arkassa?
|
|
|||
|
|||
Skopelos?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Nope, fel ö Citat:
Citat:
Säkert har många varit på byns pizzeria Blue Sea /Netwolf |
|
|||
|
|||
Tack Netwolf!
|
|
|||
|
|||
Nu har jag räknat ut att det var 17 år sedan jag var där… inte så konstigt att jag inte minns om vi åt på en pizzeria. Minns att det var ett antal trevliga tavernor där 🤗
|
|
||||
|
||||
Tack.
Vi var där 2004. Vi åt lunch, sannolikt på samma restaurang, -alt precis bredvid. Även bad hann vi med. //Conny |
|
|