|
||||
|
||||
Hälsningar från Rhodos
Jag är så tacksam över att få vistas en vecka på Rhodos nu i oktober 🙏
Som kanske några av er minns så skrev jag ifrån vår vistelse på Folegandros under tiden av mitten på april till en bit in i juni Sedan åkte vi till Amorgos där vi hade det stora nöjet av att få träffa Birgitta (Yannis) en kväll Väl hemma 11/6 så efter en vecka blev jag inlagd på Sahlgrenska sjukhuset i 19 dygn Blödningar ifrån tunntarmen ( ej bekräftat) 50 påsar blod och en jäkla massa undersökningar senare är jag som sagt såå glad över att få sitta här ikväll på Kristinas Rooms Vädret är underbart!! Helt vindstilla och 20 grader Som en svensk sommarkväll! Så tacksam över att det äntligen har vänt även om jag inte är helt friskförklarad Var rädda om er alla Kramar Maji |
|
||||
|
||||
Sv: Hälsningar från Rhodos
Så tråkigt att du har varit sjuk, men bra att höra att du är på bättringsvägen och på Rhodos. Grekland är nog bra medicin!
Ta det lugnt, sköt om dig och njut! / Anne |
|
||||
|
||||
Ojoj, ja det gäller att ta tillvara på livet! Hoppas Grekland hjälper till med läkningen nu
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Så tråkigt att höra att du varit så sjuk, Maji! Hoppas verkligen att du mår bra nu!
Grekland och Rhodos är bra medicin eftersom kroppen är en "enhet" och mår psyket bra hjälper det resten på vägen... Catlady, som önskar dig god bättring och härliga dagar i grekiskt solsken........ |
|
||||
|
||||
Citat:
Hälsa alla jag känner på Kristinas. |
|
||||
|
||||
Härligt maji!
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Tack alla ni goa människor🥰 Grekland är absolut rätta medicinen
Janne jag ska hälsa ifrån dig🤗 Jag lade nyss upp några bilder från Kristina’s Rooms i ett album om någon vill titta Man får vrida huvudet ibland 🤣 |
|
|