|
||||
|
||||
Gott Nytt År
Gott Nytt År kära Kalimerianer!
Stort tack för det gångna året och tacka för allt stöd! Nu håller vi tummarna för att 2023 blir ett bättre år detta skitår. Kram på er! Bilden är från Fira på Thira. |
|
|||
|
|||
Sv: Gott Nytt År
Ja, hjärtligt tack för att alla fortsätter att förgylla våra dagar med Kalimera...
Gott slut och ett bättre Nytt År!!! Lena |
|
||||
|
||||
Instämmer!
Gott Nytt År till er alla kära Kalimeravänner. Masse |
|
||||
|
||||
Med hopp om att även nästa år blir ett nytt reseår önskar jag åxå ett Gott Nytt År 🥳🥂🍾
Många kalimeratimmar har det varit..hoppas på fler / Kajja |
|
|||
|
|||
Gott slut och Gott Nytt År till alla Kalimerianer
önskar även Catlady |
|
|||
|
|||
Gott Nytt År till er alla önskar jag också.
Marilene |
|
|||
|
|||
Gott slut och Gott Nytt År med hopp om ett bättre 2023. Hoppas vi kan resa till vårt kära Grekland. Ser fram emot ett nytt Kalimeraår med intressanta och spännande reserapporter.
Kram till er alla Kerstin |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR 🥳 önskar jag er alla!
Tack särskilt Janne och Camilla men också alla ni som flitigt håller forumet levande och intressant Med hopp om ett mycket bättre 2023 Kramar till er alla maji |
|
||||
|
||||
Tack Janne och Camilla, ni är beroendeframkallande!
Ett GOTT SLUT till er alla önskar Birgitta från Paleochora! Bilden är från Chania. |
|
|||
|
|||
Gott Nytt År allihopen från en
som kom hem på nyårsdagen med spark å dubbskor Pia |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År!
Världen och Ukraina (och naturligtvis alla andra oroshärdar i världen) behöver verkligen ett bättre år. Men det är svårt att få det onda att sluta när folket i Ryssland blundar. Slava Ukraini! Tack till alla för ett fint Kalimeraår 2022, nu tar vi nya tag 2023! / Anne |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År allihopa
|
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR!
🌟🌟🌟🌟🌟 Maria |
|
||||
|
||||
Gott nytt och god fortsättning, allihopa!
Man får hoppas att världen sansar sig och att kriget i Ukraina får ett avslut. Tyvärr är jag inte speciellt förhoppningsfull. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Tack alla!
|
|
|