![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då sitter man här med insmorda händer och vita bomullshandskar som Michael Jackson 2.0
Jag fick ett psoriasisskov i Parga och mina handflator är som brännskadade skosulor! Mitt immunförsvar har fått sig en rejäl törn..tyckte det var nog med AC-sjukan jag fick men det hänger säkert ihop. Nu väntar en 8-veckorskur. 3 olika cortisonsalvor dag o natt. Sol o salta bad funkar inte för mig som kur..jag har oftast sommarskov mem aldrig att jag har fått det i händerna ![]() ![]() Tur att det är vackert väder så det blir till å njuta av brygghäng och skippa markservicen. Inget ont som inte har nåt gott med sig! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aj, Kajja!! Inte kul, hoppas du ändå kunde njuta av Parga!
Tur att du har bryggan! Bara inte myggen går för hårt åt dig, hoppas du blir bättre snart!! Catlady ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, det var tråkigt, Kajja. Låter ganska besvärligt, det är ju så mycket man gör med händerna. Hoppas salvorna hjälper så att du trots allt kan njuta av sommaren.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så tråkigt Kajja!
Tur att du är en sån kämpe och dessutom har skön humor. Hoppas att det och kanske ett glas kall retsina i sommarvärmen kan lindra! Krya på dig! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Aj, det låter illa. Men bra att du ser det positivt ändå. Kan vara bra att slippa markservice på ett tag iaf.
/Netwolf |
![]() |
|
|