![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er!
Här kommer en liten hälsning från Pythagorion! Jag bokade sista flygbiljetten från Landvetter i torsdags för en vecka på Samos o flög hit tidigt i lördags morse. Jag har bokat en liten studio som jag hittade på Booking o som ligger på huvudgatan. Min kompis kunde inte åka med så jag stack själv. Det blev en snabb packning o iväg före 03 hemifrån. Så härligt det är att vara här igen! Jag solar, badar, promenerar runt o äter god mat. Så underbart Grekland är! När jag kom hit i lördags var det mulet men sen har jag haft 3,5 soliga dagar. Jag tycker vattnet är friskt när jag går i men det stod idag att det är 22 grader men det undrar jag? Det blir ofta Greksallad men även Papoutsaki, Imam, fylld färsbiff mm Jättegott! Hälsningar Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så härligt i mysiga Pythagorion!
Häftigt att bara dra iväg själv sådär. Själv sitter jag och kliar mig överallt eftersom de jäkla myggen har anfallit mig efter kvällsdoppet här i stugan. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt du har det.
|
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt det låter. Ha en bra tid på underbara Samos.
Marilene |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt att höra Maria! Klappa fina Pythagorion från mig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Maria,
Vad skönt att vara på plats och få njuta! //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt!
Njut av fina Phytagorio o kom igår att besöka tjejerna på Iliad😃 // KR |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha det gott Maria! Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Fina "Pyttan"!
Njut, Maria och hälsa även från mig..... Catlady, om igen avis (får vänta till augusti ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla glada tillrop!😊
Ikväll är sista kvällen som avslutas på restaurang Esperides, vilken jag tycker är trevlig o har god mat. Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för bra rapport från Pytte. Den som ändå vore där 😀
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat: