Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2024-01-24, 22:07
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Så tradigt!!!!!

OK! Tack för tips!

Masse
som är medveten om att ofta bli alltför lång i inläggen så då kan det vara bra att det blir så här ibland för att skona er andra i forumet
Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 22:14
Catlady Catlady är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Men, Masse, (tror jag talar för alla här) vi vill inte bli "skonade" tvärt om !!!
Mera Masse på Kalimera......
Catlady
Svara med citat
Gammal 2024-01-25, 08:32
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Det har även hänt mig ett par gånger och då ger jag upp. Orkar inte med att skriva om texten.
Jag vet att Arne (som hade en tendens att ibland skriva väldigt långa texter) skrev i ett word-dokument, som han sedan klistrade in. Jag vet dock ej om det går nu, samt att jag inte har word på min laptop.
Jag brukar göra så att jag har två Kalimera-sidor uppkopplade, en med bilder och en där jag skriver text. Om jag hoppar mellan dessa sidor har jag fått för mig att jag inte slängs ut. Jag har också fått för mig att man slängs ut efter en halvtimme, men vet ej om det är så.

Birgitta.
Svara med citat
Gammal 2024-01-25, 09:32
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Det har även hänt mig ett par gånger och då ger jag upp. Orkar inte med att skriva om texten.
Jag vet att Arne (som hade en tendens att ibland skriva väldigt långa texter) skrev i ett word-dokument, som han sedan klistrade in. Jag vet dock ej om det går nu, samt att jag inte har word på min laptop.
Jag brukar göra så att jag har två Kalimera-sidor uppkopplade, en med bilder och en där jag skriver text. Om jag hoppar mellan dessa sidor har jag fått för mig att jag inte slängs ut. Jag har också fått för mig att man slängs ut efter en halvtimme, men vet ej om det är så.

Birgitta.
Jag brukar oxå skriva i word, kopiera och sedan klistra in i för publisering i forumet. Detta måste var den enklaste lösningen. Jag började med detta för ett antal år sedan när jag råkade ut för samma sak...

Conny
Svara med citat
Gammal 2024-01-25, 17:11
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

For meg ble problemet løst ved å krysse av for ‘kom ihåg meg’ før selve innloggingen.

Dvs at jeg først fyller inn navn og kode - deretter krysser av for ‘kom ihåg meg’ - FØR jeg helt til slutt trykker på ‘logg inn’.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:30.