|
||||
|
||||
Sv: sommarens hits
Skall bli spännande i kväll och se och höra Anna Vissi och låten
Är väl den enda som inte hört den ännu Riitta[/quote] Desto roligare att höra den nu Martinifk |
|
||||
|
||||
Och nu är det Mambo med Elena
Riitta |
|
|||
|
|||
...och jag är väl den enda som inte hört Mambo????
|
|
|||
|
|||
Mambo-låten spelas ju på radion här i sverige! vet att mix megapol spelar den flitigt..
Martinifk - Jag vet inte om man kan köpa den på kreta, jag har köpt den på Lesvos..Men kan man inte lyssna på sfaira på kreta? eller är det radiostation från athen? ingen aning..men det e bra musik iaf! Kan tänka mig att flera stationer har olika samlingsalbum. Deejay set som jag har är från radiostationen athens deejay 95.2 |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
ja som sagt, den spelas i sverige!
|
|
||||
|
||||
Martinifk - Jag vet inte om man kan köpa den på kreta, jag har köpt den på Lesvos..Men kan man inte lyssna på sfaira på kreta? eller är det radiostation från athen? ingen aning..men det e bra musik iaf! Kan tänka mig att flera stationer har olika samlingsalbum. Deejay set som jag har är från radiostationen athens deejay 95.2 [/quote]
Om cd:n finns att få tag på Lesvos borde man väl kunna hitta den på Kreta också Och radiokanalen är en aten-kanal. Om 61 dagar börjar jakten..... Martinifk |
|
|||
|
|||
64 dagar för mig!!!! längtar som f'**n!!
Får nöja mig inför dagens final i melodifestivalen! de spelar nog lite grekmusik innan länderna gör sitt!! |
|
|