![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ser härligt ut Netwolf! Är det retsina eller vanligt vitt vin ni dricker? Glasen säger att det kan vara retsina, men vad vet jag. Vi drack en god retsina som serverades i en kanna på Cavo D´oro i Karystos så mina tankar förflyttades dit med ett huj.
![]() Hoppas du hinner hinner skicka någon liten hälsning till. Njut för fulla muggar! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så himla gött, Netwolf!
Det verkar vara en jättemysig liten ö. Jag hoppas åxå att du berättar mer. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade jättebra på fina Alonissos Netwolf En riktig favorit 🤗
//maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Några span på munksälar? Vi såg "bara" delfiner där i trakterna. Lokalmunksälkändisen Billy hade precis simmat till de sälla jaktmarkerna när vi var där 2019. 🦭 Kanske finns en ny munksäl som ligger och solar och frotterar sig med lokalbefolkningen? ![]() /Getpinglan 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
![]()
Idag var vi till Agioi Anargiri och tittade på kyrkan. Vi följde Jannes instruktioner och efter en lätt vandring nådde vi kyrkan. Utsikten är verkligen spektakulär och utsikten milsvid. Sen såg jag klockan och minns Jannes bild. Klart jag också måste föreviga mig där. 😀
Jannes grekblå tröja fångas av havet och tar samma färg. Och faktiskt tar havet min isblå dito med. ![]() Men Janne. Du nämnde inget om att det stupade hundratals meter ned utanför muren! 😨 Asså, när jag svängde över benen, drog jag nog några fader vår… 🫣😬 /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Suveränt Netwolf!!
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()