|
||||
|
||||
Nalle Puh på Lidl
Greklandsvecka igen! Eridanous-varorna är hur många som helst.
Köpte främst honung, som den här gången var både blomhonung och Timjanshonung, den senare tycker jag är finaste honungen. Fortfarande 50 kr burken. Bra pris. Brukar åka till Skärholmens grekiska butik och betala mer än det dubbla för timjanshonung. Har ni gjort några fynd? / Getpinglan 🧸 🐝🍯 |
|
||||
|
||||
Sv: Nalle Puh på Lidl
Tack för tips. Brukar köpa deras olivolja som vardagsolja. Dock ligger Lidl knöligt till från där jag bor. Bättre via jobbpendlingen, men nu har jag ju semester. Men de kör ju några ggr per år så...
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Tack för tips, Getpinglan!
Tog mig till Lidl idag, PUH, gigantes i tomatsås (som jag behövde) fanns kvar. TACK och lov Nu ska jag bara hitta lite lammracks också så blir det "grekiskt" till middag (mums)! Catlady 🐈 |
|
||||
|
||||
Citat:
/Getpinglan 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
Citat:
Å lammracks, vad det vattnas i munnen. Sååååå gott! Ha det gott /🐐🔔 |
|
|||
|
|||
Getpinglan, på Lidl i Tyresö fanns det åtminstone 3 "kartor" (12 burkar i varje) kvar i går!
Fast jag vet ju inte hur långt du har ut till oss i "skärgården"...... Catlady 🐈 |
|
||||
|
||||
Citat:
Någon gång ska jag vallfärda till den grekiska affären Skärholmen, där är så mysigt att gå in med grekisk musik i högtalarna, kryddoften och varorna staplade på pallar upp i taket. Men honungen är dyr. Så jag passar alltid på på Lidls veckor. 🍯🐝 /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|