![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så härligt det låter; ännu inga flygbiljetter hem och besök på Kythira samt utforska södra delen av Kreta! Jag har aldrig besökt Kythira och inte heller ön Antikythira, som min kretensiska taxichaffis ofta har pekat på när vi åkt mellan Paleochora och Chania. Vid tjänligt väder brukar vi se ön. Han har rekommenderat Antikythira och menar att jag skulle trivas där. Jag som tycker om lugnet. Ta gärna ett besök där när ni är på Kythira! Hoppas ni också åker till Paleochora och inte minst Agia Roumeli och Chora Sfakion när ni kommer till Kreta. Den färjetrippen kommer jag att göra under senare delen av oktober. Birgitta, som också hoppas på rapporter. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för er respons
![]() Antikythira har vi förstått att det är lite lurigt att ta sig till så det får bli en annan gång Vi tar oss förmodligen ifrån Kreta i slutet av oktober men vart vi tar vägen då har vi inte bestämt ännu Birgitta hur länge stannar du på Kreta? Vi kanske kan sammanstråla någonstans //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag finns på sydöstra Kreta mellan den 15 oktober till den 4 november. Det blir Paleochora- Agia Roumeli- Chora Sfakion och Anopoli vid Aradenabron. Slutar med några dagar i november i Chania.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Våra vänner reser hem 15/10 och tanken är att vi skall ta oss till Paleochora efter det så det kanske går att få ihop en sittning någonstans Skulle vara trevligt
![]() Ing-Marie och Kenth (maji) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()