![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi sticker på båtluff med familjen (2 vuxna och 3 barn på 10-14 år) i juni. Kan någon tipsa om bra ställen i Kykladerna för snorkling? Barnen skulle så gärna vilja se delfiner. Har någon sett det någonstans? Vi planerar att åka till Naxos och öarna norr/väster/öster om Naxos under 3 veckor. Tacksam för svar... //SAS |
|
||||
|
||||
![]()
jag har sett delfiner, när vi åkte mellan naxos - ios...de hoppade framför båten och en hade en sorts visselpipa och skulle locka fram dem igen......
i brasilien badade vi bland delfiner, men det var där det!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi såg delfiner när vi åkte med Skopelitis till Koufounissi en gång. Så visst finns det, vi har öluffat vid fyra tillfällen, men bara sett delfiner en gång.
Lycka till // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns delfiner överallt. Jag har sett dem både här och där, men faktiskt tror jag just Scopelitis är en utav de mest delfintäta turerna. Därifrån har jag sett många delfiner, hur som helst! God delfinlycka! Hoppas ni siktar flera!
Hälsningar |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sett delfiner mellan Astypalea och Amorgos
![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samma undrade jag, alla dessa resor, hängandes utefter relingen, våg efter våg, men inte den minsta lilla delfin.
![]() Inte förrän vi åkte från Skopelos stad till en liten badvik *glömt namnet* på samma ö - DÅ fick vi se delfiner, 4-5 stycken som verkligen visade upp sig! *LYCKA* ![]() Så visst finns dom. Hej från Lena*. |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vad glad jag blir! Tack alla ni som svarade så snabbt!
Inte bara barnen längtar efter att få syn på delfiner och snorkla. Skall ta med tipsen och hoppas att vi får "napp" (med ögonen på delfiner och annat kul, alltså). Härligt med människor som bryr sig och hjälper andra att få nya upplevelser! allt gott! SAS |
![]() |
|
|