|
||||
|
||||
Vackraste reklamfilmen
Ibland när längtan blir för stor brukar jag kolla på av Grekiska statens (och Onassis foundations) understödda Visit Greece YT-kanal. Alla videorna har samma lockande budskap förstås, men den här är så fin, och autentisk. Otto speaks the truth, slutet är "på riktigt". ❤️
https://youtu.be/JgJGX3ldxOg?feature=shared /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|||
|
|||
Sv: Vackraste reklamfilmen
Jamen det är ju så det är….
Jag har fastnat på Samos,det är min ö fast en del tycker att du kan väl för sjutton fara till nån annan ö nån gång Varför ska jag🤔 Pia |
|
|||
|
|||
Det är ju just det som är så speciellt med Grekland, där finns något för alla!!
Det gäller bara att hitta din ö/ort..... enda problemet kan vara att det finns så många som är så härliga och mysiga Efter några års resande runt så utkristalliseras ofta DEN ön/orten, och man säger till sig själv: HÄR hör jag hemma och trivs! Sedan återkommer man ofta..... kanske inte varje resa men det blir ett "fotfäste" som du vet att du trivs i och mår bra av! Som för oss med Karpathos, Kreta och Skopelos........ Å, vad jag längtar dit, NU! Catlady 🐈 |
|
||||
|
||||
Grejen med Otto (från Österrike - se hans vykort på kylen som är från just Österrike) är att han gjorde det som många greklandsälskare drömmer om - reser till Grekland och stannar där för gott. 🇬🇷🇬🇷🇬🇷
Huset i början och slutet av filmen är hans eget - på Milos. 💙 |
|
|