|
||||
|
||||
När det begav sig
Det var det som fanns då. Det vara bara att ladda freestylen
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Sv: När det begav sig
Vilka minnen som dyker upp. Så enkelt allt blivit med Google.
Kerstin |
|
||||
|
||||
Om kassettbandet vridit sig..som det gjorde ibland..undrar jag om man hade märkt att de grekiska fraserna spelades baklänges
/ Kajja |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tack Netwolf! Kul bild.
Jag är en nostalgisk ekorre. 🐿️ Har kvar både Berliz-bandet - och en freestyle (med fungerande batterier). Inte för att jag använder freestylen längre, men det är kul att visa de nya generationerna gammal teknik ... samma sak med de väldigt små smarttelefonerna som fanns ett tag. (När mindre var coolare till skillnad från nu) Hur söta som helst. "Allting blir lite roligare om man kan prata på landets språk", minns jag den hurtiga Berlizrösten säga. Följ med på grekisk resturang! Kan jag få notan.... tack! På banken : Kan jag växla en rese check? Det där bandet åker in i bergsprängaren 📻🎧 när jag lyckosamt tryckt på bokaknappen, vissa ritualer måste bara upprätthållas. Annars går det bra med YT och allt annat kul som finns på Internet året runt. /Getpinglan, fortfarande med en del gammal teknik i bruk. 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
Också jag är en samlare, men ibland röjer jag. För nåt år sen, så rota jag bland gamla saker i förrådet och hittade tre st fungerande freestyles (en m inbyggd radio gubevars). Släng, tänkte jag, men så dök en tanke upp. Kan de vara värda ngt? Tja, några annonser på Tradera och inom en vecka var alla sålda!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
💰 |
|
|