|
||||
|
||||
Ny destination?
Nu har jag kikat lite på Limnos.
Är väldigt nyfiken på den här ön och undrar om nån på forumet har varit där. Berätta gärna! Det skulle vara så spännande att höra vad ni tyckte, när på säsongen ni var där..ja allt! Jag letar efter ett nytt resmål i år / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Ny destination?
Hej Kajja
Du kan finde seneste indlæg om Limnos her, som jeg tror du vil finde informative: https://www.kalimera.nu/forums/showt...ghlight=limnos Jeg anbefaler Limons |
|
||||
|
||||
Tack Susie!..och tack Hasse! Där fanns ju mycket bra info
Nu ska jag presentera ett nytt resmål för mannen / Kajja |
|
|||
|
|||
Det här börjar låta intressant. Har också varit inne och kollat på Limnos. Kan nog bli ett kommande resmål. Men bara med flygstol. Finns många intressanta boenden till bra priser och med jättefina recensioner.
Kerstin |
|
||||
|
||||
Direktflyg m Apollo fr STO. Från GOT är det byte i Aten
|
|
||||
|
||||
Så där ja'..nu har vi bokat Limnos..och Netwolf, det är direktflyg från Landvetter
Resan tar ca 3 timmar med eftermiddagsavgång och hemresa vid lunch👍 Vi kommer att bo med gångavstånd till centrum o strand. Hela altet..flyg, incheckade väskor, transfer, hotell, frukost, AC samt safty gick på lite över 12 papp för oss två. Jag har läst på, tittat på videor och granskat omdömen samt hitta kanonbra resebrev på Kalimera. Ön verkar både genuin och spännande Inser att det behövs fler resor dit för det finns mycket man vill se o göra. Våra resekompisar fick tag i resa på samma boende från Köpenhamn, samma dag!! Nu kan man vila sitt bokafinger / Kajja |
|
||||
|
||||
Så där ja'..nu har vi bokat Limnos..och Netwolf, det är direktflyg från Landvetter med Apollo
Resan tar ca 3 timmar med eftermiddagsavgång och hemresa vid lunch👍 Vi kommer att bo med gångavstånd till centrum o strand. Hela altet..flyg, incheckade väskor, transfer, hotell, frukost, AC samt safty gick på lite över 12 papp för oss två. Jag har läst på, tittat på videor och granskat omdömen samt hitta kanonbra resebrev på Kalimera. Ön verkar både genuin och spännande Inser att det behövs fler resor dit för det finns mycket man vill se o göra. Våra resekompisar fick tag i resa på samma boende från Köpenhamn, samma dag!! Nu kan man vila sitt bokafinger / Kajja |
|
||||
|
||||
Grattis Kajja!
|
|
|||
|
|||
Grattis! Låter helt underbart. När åker ni? Såg att det bara fanns resor i maj och juni. Ville gärna åka i september
Kerstin |
|
|